Merhaba anneler kızım 36 haftalık doğdu araştırdığımda atak haftası, gelişim basamakları, diş çıkarma, oturttma, ek gıda vb. süreçler için hep düzeltilmiş hafta(40. Hafta) baz alınır diyor. Ama kızım bi çok şeyi yapabiliyor normal bebeklerin ayının gerektirdiği gibi .. prematüre bevek büyüten anneler yardımcı olur mu tecrübeleriniz neler bu konuda