mysyvz bebeğim 38 günlük, hafif hafif öksürük farkettim ve akşamına doktora gittim. Bize de antibiyotik verildi. Çay kaşığı ile veriyorum. Kullanır kullanmaz hem balgam atmaya başladı hem de burnu akıyor. Yavaş yavaş bu şekilde atacak inşallah. İhmal etmeyin.