Oğlum tam 3 buçuk yaşında ne zaman hazır olsa hep bir aksilik Çıktı bezi bırakamadık ama şimdi tam zamanı gibi bezi istemiyor ama çişi gelince de söylemiyor direk altına yapıyor söylüyorum çişin gelince bana söule diye ama söylemiyor ben sık sık soruyorum tuvalete gitmiyor çişi gelince bezi takıyım yada lazımlık teklif ediyorum ama ısrarla söylemiyor bu çiş eğitimi nasıl olmalı ben mi beceremedim tecrübelerinize ihtiyacım var