Hanımlar bebeğim 4 aylık öyle canı yandığı için falan da değil sürekli keyfine bağırıyor ev içinde gülerken bağırıyor kucağıma alıyorum bağırıyor. Gazı geliyor bağırıyor veya dişini kaşırken bağırıyor bu durum normal mi ya sesi alt kattan duyuluyor 🥲 Yani öyle ağlama bağırması değil zevkine ses çıkarıyor gibi ama korktum yani