alyamgktrk Kızlar merhaba bebeğim gaz sancısı yüzünden uyanırken gözlerini deviyor başını sağa sola çeviriyor bacaklarını kendine çekiyor kolları titriyor ıkınıyor epilepsi aklıma geliyor sancı mı nöbet mi anlayamıyorum
ecrinbebe alyamgktrk burda bunu sormayın herkes farklı bişey diyecek yarın hemen doktora götürün burda kimse doktor değil ve her çocuk da bir değil
Uykusuzhergeceeee alyamgktrk videoya çekip doktorunuza gösterin takipli doktorunuz varsa hemen yollayın baksın
hazal3421 alyamgktrk moralinizi yüksek tutun normal birşeyde olabilir fakat eğer doktorunuz bu saatte varsa durmadan götürün
alyamgktrk ecrinbebe haklısın canım ah keşke yarın pazar olmasa zaman nasıl geçecek bilmiyorum bir umut normal denilir diye yazdım
ecrinbebe alyamgktrk acile bile götürebilirsin için rahatlasın çünkü burda bilmeden bişey der mesela sana normal korkma der ama normal olmaya bilir yarın acile bile götürebilirsin