Bebegin 2 buçuk aylık 1 aylıkken kakasinda mukus başladı doktor alerji dedi ama tamamen kesme az tüket süt ve ürünlerini dedi tolere etme taraftariyim dedi. Ama gecem gün kakada nokta kadar kan gördüm ve bugün göbeğinde 2 tane kabartma oldu ve kolu kabardı. Bu geçmeyecek mi doktorlar yaşında gecer diyor ama bizim gibi hem bağırsak hemde ciltte tepkime olanlar geçti mi lütfen