Kızım tek oyun oynayınca onunla hiç ilgilenmemiş ve kötü bir anne olduğumu düşünürdüm. Oyun alanına getirdim ve oynamakta geri kaldı. Neden böyle oldu anlamıyorum. Kadının biri dedi ki hiç tek bırakmamışsınız dedi. Oda da kendi kendine oynamalı dedi. Napıcam ben bu nasıl düzelir?