Oğlum 3 yaşında okuduğumuz kitapta ki tilki ballı süt içmeden uyumuyordu 😂 ondan gaza geldi 3 gündür süt içmeye başladı bu zamana kadar ağzına sürmezdi bende açık sütlere güvenemiyorum ne kadar kaynatsamda. Eşim de marketten günlük cam şişede ki sütlerden almış sizce onlar mı iyidir yoksa taze sağılmış süt mü mahalle de çoğu kişi satıyor süt neredeyse herkesin inekleri var sizce hangisi daha doğru sağlıklı olur 💐