Kızlar merhaba 20 günlük bir anneyim bebeğim göğüs ucum yumuşak olduğu için göğüs ucu koruyucu ile emiyor bunun çaresini bulamıyorum göğüs ucu olmadan kavramıyor tutmuyor ilk günler tutuyordu biberonda kullandım acsba o etki etmiş olabilir mi aslında göğüs ucum yumuşak diye değilde meme reddi yaşıyor olabilir mi emzik kullanıyor ve günde 1-2 kere biberonda kullanıyoruz lütfen yardım edin