Merhaba kızlar. Bir sorum olacak sizlere oğlum 2 gün evvel 9. Ayına girdi . Desteksiz oturma konusunda zorlanıyoruz . Yani ben oturtuyorum onu arkasına geçiyorum . Bir süre duruyor öyle sonra devriliyor . Bir iki hafta önce doktora gitmiştik gelişimi 1 ay geriden geliyor normalde bu aylarda oturmasını bekleriz dedi . Kan testi yaptım b12 si düşük çıktı . Şimdi kullanıyoruz ocean b12 . Bu süreçte işimizden dolayı şehirde değiştirdik . Henüz doktora gidemedim tekrardan. En yakın fırsatta götüreceğim . Ama ilk çocuğum ve çok çekiniyorum . Mama sandalyesine oturtuyorum . Bebek arabasına oturtuyorum . Aslında çok oturmak da istemiyor sevmiyor da yani hep dürte dürte. Sizlere sorum sizlerde böyle gecikme oldu mu? Ya da çevrenizde denk geldiniz mi? Neden olur neden kaynaklanır ne yapmak gerekir başka? Cevaplarınıza talibim🌸🙏