Diş dönemi bebekleri zorladığı gibi bizide zorluyor maalesef 🤦♀️🤦♀️
seydaasilhan sakinleştirici olarak balkonda kahve ve sigara kullanıyorum 😂
sencokbiliyon 🙋🏼♀️