İkizlerimize özellikle 13 ayşıkken falan öğretmeye başladık paylaşmayı. Meyve veriyorsam birine 2 tane verip “biri sana, birini kardeşine verir misin” diyerek alıştırmaya başladık. Verdikçe öptük, sevdik, takdir ettik. Şu an 17 aylıklar, çocuğunlukla paylaşımcılar, nadiren kriz çıkıyor. Kriz de normal, dikkatlerini dağıtıyorum, eğer beraber oynayabilme yolları varsa oyun kurup bakın beraber şöyle oynayabiliriz diye yönlendiriyorum.