jdjdjf evet ya öyle oluyor hep tam çıkıcaz birşey çıkıyor bizdede illahaki plan yapdım anneme gidicektim uzak biraz evimiz kalıcaktım 3 gün sonra orda bi güzellik merkezinde cilt bakımı yapdırıcaktım annemde yanımda olur çocuğa bakardı banada değişiklik olur dedim kendime gelirim dedim sosyalleşirim dedim covid olduk yani hayattaki şansım bukadar olur kızımda daha 2 aylık covid oldu çok yaygınmış şuaralar 😞 kanguruyu bende almayı düşündüm ama severmi bilemedim