Kızlar bebeğim 7,5 aylık yapma dediğim şeyi gözümün içine baka baka yapıyor. Emzirirken ısırıyor ( dişi yok ama damakları çok sert) canımı yakıyor yapma diyorum gözüme baka baka yapıp gülüyor. Saçımı çekiyor hayır canım acıyor diyorum tekrar tekrar yapıyor. Neyi yapma dersem inadına gülüp yapıyor. Sizin de bebeler böyle mi?