2 aylık bebeğim önceden hem üst hem alttan çıkarırdı artık ben gazını çıkaramıyorum alttan kendisi yapıyor bazen gaz sıkıştırıyor kucağıma alıp çıkarmak istiyorum çıkaramıyorum geri yatırıp bacaklarını karnına götürüyorum yine alttan çıkarıyor arada bir kenisi kucağımdayken ağızcan çıkarıyor ama nadir. Neden acaba böyle oldu artık hep böylemi olucak gazını kendi çıkarması güzel bişey ama sade neden alttan çıkarıyor