siyahinci002 çocuk doktoruna gittim alerji değil viral bişeye benziyor takip edelim ateşi çıkarsa gel dedi pzt polikliniğe götürcem bide polde baksınlar olmadı alerji bölümüne götürürüm inşallah artmaz korktum şuan.geçenlerde köye gittik eve geldik her tarafım kaşınıyodu sabahına bende döküntüler başladı sonra eşimde oldu kızımda yoktu aradan biraz geçti kızımın altını değiştirirken sırtından bişe çıktı zıplamaya başladı pireydi onu görünce başımdan aşağı kaynar sular döküldü hemen banyo yaptırdım kızımı bizde banyo yaptık kıyafetlerimizi değiştirdik sonra ilaçlayıp evden çıktık annemlerde kaldık ertesi gün annemle eve geldik havalandırdık ve evi baştan aşağı sirkeli suyla sildik çamaşırları tüm dolabı kaynar sularla yıkadık hatta bi tülüm yırtıldı o kadar kaynar suda eridi resmen hala pire yaşıyo olabilir mi bilmiyorum 🤷🏻♀️