gizem0103 Bebeğim 7 aylık ek gıdayı çok fazla yemiyor 7-8 çay kaşığı anca yiyor ne denediysem olmadı ağzından sürekli kaşığı ittiriyor ne yapabilirim
ceycey3554 Zorlama yapmayın istediği kadar verin bir de genelde aynı anda sofraya oturun ayrı vermeyin merak edecektir. Kendi yemesine ve dağıtmasına da izin verin kontrollü bir şekilde işe yarayacaktır.