yorgunanne12
B12 si düşükse iştahsiz oluyor. Tahlilde çiktı vitamine başladik çok şükür açıldı iştahı.Dişi için tetagil kullandım.
Bir tatlı kaşiğı un
Bir tatlı k. pekmez
İki tatlı k. Pirinç unu
Bir bardak süt
Birlikte pişirip yedirin her gün bebeğim 9.200 dü iki haftada 500 gram aldı baya tontikleşti 19 aylık olcak ekimin 3ün de