sevilyaa bunu şu şekilde ayarlayin tadimlariniz bitip öğün oluşturmaya başlayınca mama öğünlerinden eksiltin, mesela sabah kahvaltı vermeye başlayınca 1 öğün mama eksiltin, öğlen yemek vermeye başlayınca 1 öğün mama eksiltin, öğleden sonra meyve vermeye başlayınca 1 öğün daha mama eksiltin bu sayede mamayi bırakmış anne sütü+ek gıda veriyor olacaksınız tahmini 8. Ay gibi mamayi komple bırakırsınız yüksek ihtimal her istediğinde de emzirin