Merhaba Anneler,
Bebeğim 16 aylık,normal suluktan pipetli suluğa geçmek istiyoruz.Normalde bizde Nuk marka var fakat çekmesi çok zor.Normal pipetten azar azar çekebilirken ondan çekemiyor.Denedik biz bile çekemedik doğru düzgün🥴
Avent almayı çok istiyorduk ona da akıtıyor,çantada taşınmıyor diyenler oldu.
Böyle bir sorun yaşayan ya da başka marka önerisi olan varsa çok sevinirim.