albaayrk Merhabalar temmuzda sezaryen doğum yaptım ve hala gitmeyen bir göbeğim var doğum sonrası korse kullanmadım. Zayıf biriyim aslında ama göbeğim ayva göbeği gibi kaldı onu nasıl eritebilirim