Herkese merhaba arkadaşlar,
Bebeğim 2 ay 3 günlük, süt ürünleri alerjisi var, reflü gaz oldukça fazla.
Bebeğim sürekli ağlıyor, artık çok yoruldum. En iyi doktorlara gidip en iyi probiyotikleri kullanıyorum diyet yapıyorum alerjisi için. Fakat bebeğim çok huzursuz, uyku asla yok, gündüz 0 uyku beşiğinde sallıyorum ayakta sallıyorum bazen sallanırkende çok ağlıyor kaldırıyorum bazen uyuyor güzelce bıraktığım an uyanıyor, halim kalmadı artık. Gazlı bebekler için yaptığınız uyguladığınız ve işe yarauan rutinler var mı merak ediyorum. Ne kadar daha devam edicek böyle onu da merak ediyorum