aleynatzglr Selam anneler, 7 gün önce sezeryan doğum yaptım 2 gün sonra da sütüm geldi güzel emiyordu fakat dünden beri çok çok az gelmeye başladı sağdığım zaman anca iki göğsümden toplamda 20ml çıkıyor normal mi?? ne yapmam gerekiyor bilmiyorum😢