Oğlum 3 gün önce 2 yaşına girdi. Artık kesmek istiyorum çünkü gece uyanmalarından bunaldım. Hem de hiç bir yere gidemiyorum bana bu derece düşkünlüğü memeden diye düşünüyorum.
Gel gelelim ki oğlum 1.5 yaşından sonra özellikle memeyle inanılmaz bağ kurdu 😅 Şuan emmeden önce gelip öpüp kokluyor, başını yaslıyor sonra başlıyor emmeye.
Bir şeyler sürmek falan istemiyorum, unutturarak bırakmak istiyorum sizcr başarabilir miyiz. Deneyimli annelerim varsa yardım istiyorum 🥲
Bu arada bende bir yandan kötü hissediyorum bırakacak diye çünkü bende çok alıştım, büyümesi beni duygulandırıyor 🥲