Ecekumi Sizinde huysuz mu bebekleriniz herşeye ağlıyo sendrom mu atak mı neyse o mu başlıyo 4. Ay 2 haftadır çok aşırı yordu ☹️
Kereminannesiii Ecekumi 4 ay 20 günlük 5. Aya gireceğiz ama çok huysuz. Acıkıyor meme emmek istemiyor. Uykusu var uyumuyor. Çok ağlıyor. Ağlaması tuttu mu beni de istemiyor meme verip uyutacağım diye ne zaman geçecek Merak ediyorum.
Ecekumi Kereminannesiii aynı o zaman dönem dönem farklılıklar gösteriyolar 4. Ay atağı duymuştm sanırım o ataktayız hayırlı olsun 😂
Kereminannesiii Ecekumi şaşırmış durumdayız annem kayınvalidem biz böyle çocuk büyütmedik deyip duruyorlar 😁