Anneler merhabalar
Kızım 1 hafta sonra 21 aylık olacak İnşallah.
Sabah değişiyor kalkması 4 5 de de kalkıyor uyutuyorm sonrasında 8 de kalkıyor ya da 2 3 gibi uyandıysa ğece 7 gibi kalktığı bi daha uyumadığı da oluyor. Öğlen 1-1.5 gibi yatırıyorm 2 saat max uyuyor sonrasında akşam 22:00 gibi yatırıyorum.
Geceleri sebepsiz yere 2 3 kere kalkıyor park yatak da odasında yatıyor odayı ayıralı çok oldu çok nadir sabaha kadar uyuyor onun harici geceleri hep kalkıyor aynı durumu yaşayan var mı dönemsel mi yoksa başka bir sorun mu var bilmiyorm. Gece lambası olumsuz etkileyeceği için kullanmıyorm ki orası da aşırı karanlık değil. Kokumu alsın diye tişörtümü bırakıyorm uyku arkadaşıyla uyutuyorum ama etki etmiyor. Yanımda uyutup beşiğine yatırıyorum sonrasında gündüz çok şükür sıkıntı yok ama geceleri uyku çok sıkıntı. Gündüz uykusunu az da yapsa çok da yapsa kalkıyor sizler bu dönemde bunları yaşıyor musunuz ya da neler yaşıyorsunuz??