ipesi mecburduk doktor kar zarar oranina bakicaksin bu krem disinda zaten gecmesi zor dedi 5 gunden birsey olmaz kullan dedi ve iyi geldi hoop bugun 20 gun sonrasi yine ayniyiz asiri kuruyor yuzu ve kizariklik basladi okadar nemlendirici kullanmama ragmen yine oldu artik iyi bir doktor tavsiyesi ariyorum