mutlul şuan 10 aylık ama 9 aylıkken yürümeye başladı evde kıyamet kopuyor sürekli geziyor.Yorulma yok insan bi yorulup bayılır bir uyur hayatta düzgünce bi uyuyayım yok.Agzini doldurursam birşeyler yiyecek olursa o sürede 5 dakika anca oturuyor.Baba,dede,gel,hadi,meme mama bunları söylüyor.Sadece ağlayacağı zaman anne diyo 😁birde alkış başbaş gel yapıyor