Adetim 4-5 gün geçti test yaptım normalde de gecikti böyle bugün 8. Gün oldu hala olmadım ilk yaptığımda çok hafif çıktı birkaç dk sonra baktım gene hafif gibiydi diğer gün baktım bu şekilde 10 dk sonrası geçersiz sayılıyor bilemedim birde siz bakar mısınız?
