Dün de post açtım ama görülmedi. Fabrikada çalışıyorum ve işler sallantıda. Çocuğum da fabrikanın sağladığı kreş desteği ile özel anaokuluna gidiyor. İş değişikliği düşünüyorum özel bir kolejde temizlik personeli açığı var bir tanıdığım teklif etti ama zor mudur temizlik işi sizce eğer olursa yine çocuğumu o okulun anaokuluna kaydettirmek istiyorum bakicak insanım yok. Sizce mantıklı mı