susamtanem_ Kızlar aranızda ikili takım satan var mı alt üst keten takım vs 40-42 beden 44 de olabilir kalıp önemli
susamtanem_ defmommy biraz pahalı geliyor bana markasını vs bilmiyorum yanlış anlamayın lütfen o fiyata sıfır var da:) tabi sizin kıyafetiniz kim bili kaç TL’ye aldınız ben bütçem dahilinde konuşuyorum
defmommy susamtanem_ 350 ₺ ya vereceğim 800 ₺ ya aldım ürünü yarısından daha az a veriyorum orada sürekli pazarlık yaptıkları için yüksek koyuyorum tabiikide son fiyatım 350 ₺
2prensannesi__ Merha susamtanem_ merhaba hala takım arıyor musunuz ben de 2 tane var almak isterseniz
susamtanem_ 2prensannesi__ merhaba ben gömlek pantolon iki takım arıyorum da eğer öyle varsa bakalir miyim
1melekannesiselma susamtanem_ selmakrdnz3426 dolap ve gardrps uygulamasından sayfama bakabilirsiniz 🌸