Kızlar doğum yaza geldi sonra emzirme falan derken korse kullanmadım sezeryan göbeğim öylece benimle kaldı 15 aylık bebeğim şimdi kullansam ne kadar işe yarar ki ve nasıl ilerlemeliyim acaba gün içinde 1 saat falan taksam biraz da spor ve beslenmeme dikkat etsem en azından bir tık gider mi acaba hamile gibiyim bide diğer yerlerim gayet fit 28 yaşındayım 162 ye 59 kiloyum senelerce 52ydim o kadar özlüyorum ki o halimi ay göbeğim azalsa o da yeter