ahidem İkiz oğlanlarım var 5 yaşında şimdi 3.nünde erkek olduğunu öğrendim, nasıl baş ettiniz ediyorsunuz? gözüm baya korkuyor acıkcası
tubasd ahidem Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ikizler büyümüş zaten masaAllah yaş aralıkları var çok zorluk olmaz biiznillah 🌸