Merhaba kızlar
Arkadaşım hamile kalamıyordu. Yıllardır uğraşıyor, en son tüp bebek yaptırdı.
Kan sonuçlarına göre hamileydi ve kese de göründü. Çok umutluyduk. Ama doktor kalp atışı yok, kürtaj yapacağız demiş bugün . Geç döllenme vs olur mu? Başka doktora görünmeli mi?
Önerileriniz benim için çok kıymetli. Şimdiden çok teşekkür ederim 🙏