Ağustosta doğum yaptım havalar çok sıcaktı ilk bir hafta sürekli kundaklıydı sonra sadece gece uyurken yapmaya başladım çok sıcak diye ,şimdi hiçbir şekilde bırakmıyor,20 gün falan oldu yapmayalı elleri sürekli hareket halinde kendini uyandırıyor, bı kaç kere kundakladım uyudu ama 5dk sürmedi çok ağladı bende açtım şimdi nasıl alıştırabilirim kundağa