yagmurata24 Jersey 3 litre süt ile yapıyorum. Manda sütü de olursa 1 litre de manda sütü ile beraber kaynatiyorum bir gece dolapta sütü bekletip ardından serçe parmağı yakmayacak kadar ısıtıp toz probiyotik maya ile mayaliyorum küçük cam kavanozlara koyup üstü açık sadece ilistir ile kapatıp üstünü örtüyorum yaklaşık 6 saatte oluyor genellikle geceye denk getirim sabahta kavanozların kapaklarını kapatıp buz dolaba kaldırıyorum taş gibi bol kaymaklı yoğurt oluyor bir kere cıvık olduğu gormedim . Denerseniz sizde memnun kalırsınız .