Kızlar merhaba, bebeğimi 36+6 haftalıkken 4 temmuzda 2380 gr doğurdum şuan 3. Ayımıza yaklaşıyoruz uygulamadaki bilgilere bakınca eşyaları tutma isteği gibi şeyler yazıyor ama kızımda öyle bişey yok henüz
1 ay geriden mi geliyor gelişimi acaba bunu merak ediyorum bi taraftan da sonuçta dünyaya geleli 3 ay olacak neredeyse niye o gelişmeleri göstermesin ki diyorum sizce ne düşünmeliyim