Tbaltn yani kucuk herhangi bos sprey sisesi de olablr. genelde d vit spreyli olduğundan onu soyledm aslinda.
kitabi okumadm. instadaki iyot paylasimlarinin yorumlarinda okudum ben. yapip rahatladığını yazan cok kisi vardi. ogluma iyi gelmisti hakikaten de. smdi yine baslicaz.
her seferinde yeniden hazirlanmasini deme sebebimde, bekleyince ve skinca acı oluyor sanırım. cnku oglum baya agliyor. hazirlayip hemen skinca sorun olmuyor. bu arada ben bogazina da sikiyodum. o ara cidden iyi gelmisti. yazin ara verdik eylulde hemen hasta oldu.