Almadigim oyuncak kalmadı artık çocuk şarkısi söylemekten yoruldum yere yatırıyorum sürekli ağlıyor sürekli ı ı ı diye ses çıkarıyor yani çocuktur ağlar kendini ifade edişi biçimi bu diyorum ama sabah uyanıyor akşam uyuyana kadar kucağımıza alırsak susuyor hiç bir ne oyuncak ne araç gereç hiç bişey dikkatini çekmiyor yani bundan bir hafta öncesinden oyuncaklarla kendisi oynuyordu artık yüzüne bakmıyor ne yapmalıyım ya da ne oluyor çocuğuma hep böyle mi kalacak