Kızlar bebeğm 3 gündür hasta balgam öksürük var önce vücudunda hafif ateş vardı 37.1 falan ama şükür çok çıkmadı şimdi sadece öksğrük var antibiyotik kullanmadık influza ilacı başladık 3. Gün ama aşırı iştahsız ne zaman geçer yaşayan var mı ? Antibiyotik olmayınca geçer mi?