EceKumsal Ben ömrümde yememiştim. Bizim küçük hanıma ise kaşık yetiştiremiyorum. Ağlıyor yemek için neden geç veriyormuşum okadar. Bana kalırsa kakayı kolay yaptırıyor. Çok ezmeden veriyorum, yiyebiliyor. 5 gün sonra 7 aylık olacak. Biz bayağı sevdik👌🏻