annecik0 Hadi dertleşelim. Buhğne kadar neler oldu. Bazen çileden çıksakda iyi oldurduk. Gayet iyi ilerliyoruz. Sizler nasılsınız?
ezgitunahan annecik0 45 günlük olduk ve gaz sancılarımız bazen çok sert geçse de hepsinin geçici olduğunu bilmek sabrı korumak güzel yine de 🥹 bu küçük halini çok özleyeceğimi biliyorum 😍
Winghshell annecik0 1 ay 14 günlüğüz genel olarak çok güzel ilerliyoruz ama akşam uyku saatinde uyuyana kadar çok çektiriyor 😅 ayakta aşağı yukarı yapınca çok rahatlıyor gazını da rahat çıkarıyor bu yüzden devamlı yapıyorum ayaklarımın altına ağrı giriyo 🥲
incimevaa 44 günlük olduk bugün ilk zamanlar saha iyiydik resmen. Uykular haram oldu gaz problemimiz var bir de üstüne soğuk algınlığı olmuş şu anda bayağı çaresiz hissediyorum ben sahsen 😭