Peyker19 merhaba benim kızım da öyle, hatta babası da öyleymiş zamanında 6-7 yaşına kadar hiç sokakta yürümüyormuş hep kendini taşıp duruyormuş kızım da öyle yürümeyi sevmiyor ama normalde çok hareketli koşar zıplar. Neredeyse 2 yaşından beri bu durum var şu an 4 yaşında. Ayakları düz taban muhtemelen o yüzden yürümüyor çünkü eşimin ayakları da düz taban o da o yüzden yürümüyormuş. Ayak tabanı ağrıyor bir süre sonra. Siz böyle bir şey fark ettiniz mi ayaklarında