Kızlar oğlumun tahlillerinde Demir falan düşük çıkmış zaten hasta iştahsızdı şu an boğazı falan da ağrıyor hiç yemiyor yutamıyır çok üzülüyorum o ayrı konuda , doktor bu ilacı vermiş günde iki kez falan acaba eczane mi yanlış yazmış dedim kullananlar nasıl kullandı acaba dönerseniz sevinirim