Kızlar doğum yapalı 18 gün oldu dikişlerim düşmedi ilk oğlumda kendiliğinden düşmüştü dikişler ve kontrole gitmemiştim bu defa taburcu olduğumda 10 gün sonra kontrole kadın doğuma git dediler gitmedim açıkçası dikişler aklıma gelmedi onun için mi çağırdılar bilmiyorum gitmeye de korkuyorum doğumda çok canımı yaktılar😒 kendiliğinden düşer mi hala beklemelimiyim yoksa doktora gidiyim mi bilmiyorum böyle bişey yaşayan oldumu