Merhaba oğlum 5 aylık grip olmuş hapşırma ve öksürmesi var boğazında hırıltısı ve balgamı var dün doktora gittik hava veriyoruz şu an evde burun spreyi verdi ama ilaç verme taraftarı değilim dedi prematüre olduğu için henüz ek gıdaya başlamadık şu an mama ile besleniyor zaten mamayı da çok az yiyor rahatsızlığından ötürü sarımsaklı ve zeytinyağlı bir kür var ayaklarının altına onu yapıp sürüyorum ateşi yok tavsiyeleriniz varsa yardımcı olur musunuz