ezgiii12490 Kızlar 3 aylık bebgim tamamın dönüyor yüzüstü sirtustu 2.ayda başladı dönmeye çok erken ya ilerde hiperaktif yada hareketli olur mu
milamihra ezgiii12490 niye olsun benim maşallah daha ne ilk kızım da erkenden döndü ikinci kızım 2 ay 22 günlük o da donuyo yüz üstü yatiriyoruz sırt üstü dönüyor çok mutlu oluyorum ben