durakkk Ben yaz başında başladım tuvalet eğitimini herşey çok güzel ilerliyordu taaaaki kaka görünceye kadar hala kaka tuvalete yapmıyoruz çişte dekaçırmaya oluyor ve üç gündür yatağa da yapmaya başladı ne yapayım artık bilemiyorum
durakkk ecrinbebe 3 yaşında başladık 2 aydır bir problem yoktu çok güzel eğitimi tamamladık kaka hariç ama puan çişte kaçırıyor gece ıslatması yaptı bir haftadır her gün kaçırıyor 2 ay sonra neden tekrar başa döndük anlamadım aslında ilk başladığımızda hiç kaçırmıyordu bile
ecrinbebe durakkk bizde 2 yaştayız şuan bezi çıkarmıyorum çünkü bilmiyor daha sürekli söylüyorum çişin geldiginde bana söyle kalan geldiginde söyle diye burdan çiş geliyor diyorum çiş diyor gülüyor ama erken gibime geliyor daha