Elfbkrcer bu sikayetten degilde.bundan 7sene once diyim yakin arkadasim egzama oldu ama felaket kafasinin icjnde bile yaralar vardi nerelere gittilee ne doktorlar beter oldu en son sehriyar beye gittik beraber ilaclar tedaviler iyilesti bu adam bence isinde on numara bir insan ben gozlerimle gordum vcdunda bosluk yoktu arkadasimin pulpul dokuluyordu cok kotu bisey Allah kimseye vermesin en son safak hastanesindeydi tirnak batmasi ilgi alanimi bilmiyorum.