Herkese günaydın.
Çok yakın bir zamanda bir iş yeri ile görüşme yaptım çalışma saatleri öğlen 12 akşam 10.
Tam anlaşma yaptım evrak hazırlayacağım dedim ama benim oğlum sabah okula gidiyor, benim haftada bir gün iznim olacak gece de ben gelmeden uyumuş olacak büyük ihtimalle, oğlum babasını da göremiyorum her zaman şimdi bende olmazsam çok etkilenir diye düşünüyorum kafam çok karışık. Siz olsanız çalışır mıydınız lütfen bu akıl verin.